fredag 6 augusti 2010

Vill du vinna höstens snyggaste topp?! Miiaoo lottar ut en Spirea från JUVLIGa !!


Äntligen är det dags för min första Give-Away!! Jag har tänkt länge att ha en och nu har jag sytt upp plagget som ska lottas ut. En Spirea singoalla designad och sydd av mig. Mönstret är omritat på fri hand så även om den är bra lik det ursprungliga mönstret så har skärningen ändrats lite, ärmarna är puffigare och den är intagen i sidorna, samt höjd i nacke och hals litegrann.
Den har fått helt unika detaljer i rött såsom zickzack band runt ärmarna, röd smock under bysten och en bård (fållen) med rött nertill. Storleken är 36-38 och materialet är mörk chambrey från SoS.
Är det så att du gärna tävlar men inte själv passar i den så får du naturligtvis ett bra pris i alla fall, du får då välja valfritt barnplagg ur JUVLIGa´s shop. EDIT: Tillagt 7/8-10
Jag kan sy upp en blus i annan storlek om det önskas av vinnaren men då i ett annat tyg. Vinnaren får vara med och önska vilket efter dragning.

Reglerna är som hos så många andra:

- Lämna en kommentar och du har EN lott!
- Lämna kommentar och länka från din blogg och få TVÅ, har du ingen blogg så maila 3 vänner och berätta om utlottningen. LÅNA GÄRNA BILDEN VID LÄNKNING!! =o)
- Länka till tävling i din blogg och bli (eller fortsätt vara om du redan är) följare på min blogg och du har TRE lotter!

Skriv i kommentaren hur många lotter du deltar med!

Jag hoppas på riktigt många deltagare så sprid budskapet!! =O)) DRAGNING SKER 20/8-10 och vinnaren presenteras 21/8-10.
Och allihop: LYCKA TILL!!!!!!

54 kommentarer:

  1. Superfin! Jag är med på 2 lotter. Är följare sen tidigare :-)

    SvaraRadera
  2. Så klart jag vill vara med och tävla! Jag deltar med 3 lotter!

    SvaraRadera
  3. Så kul, jättefin singoallatopp! Jag länkar från min blogg också = 2 lotter till mig. *håller tummarna*

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med och tävlar. Länkar även från min blogg samt lägger dig i blogglistan. Blir det tre lotter då?.

    SvaraRadera
  5. Jättesnygg är den. Skulle absolut passa på mig, gillar modellen.
    Har ett dåligt internet här i stugan så jag kommenterar bara just nu i alla fall.
    En lott då alltså !

    Tack för en fin give away

    SvaraRadera
  6. Supersnygg ju, självklart är man med :) lägger en länk i min blogg samtidigt som i blogglistan :) Är det 3 lotter då??

    SvaraRadera
  7. Är det ok att låna bilden på tunikan förresten? Tror jag fick till länkandet nu :)

    SvaraRadera
  8. Nja, följare är ju nåt annat än att lägga i blogglistan även om jag gillar det också. Följare blir man genom att leta sig ner till gadgeten i högra sidan under "bloggintresserade" och klicka på "Följ". Det är vad som krävs för tre lotter annars är det två som gäller. =o)
    självklart får ni låna bilden till länkningen, skriver det i inlägget också! Tack för att du påpekade det!! =o))

    SvaraRadera
  9. En lott till mig! Hoppas på stor tur :)

    SvaraRadera
  10. 2 lotter till mig, fast det får bli ett barnplagg till mig om jag vinner, för jag har 38-40 i storlek. Synd att chansa..

    SvaraRadera
  11. Två lotter till mig tack! Har länkat i vänsterspalten!

    SvaraRadera
  12. Åh vilken söt blus jag är gärna med. Tar tre lotter och hoppas på vinst. Lägger dig även på min länk lista med sy och pyssel bloggar.

    Kul att du vill vara med i min utlottning, lycka till.

    Trevlig helg/ Mia

    SvaraRadera
  13. Vill absolut inte missa chansen att vara med och vinna denna fina tunika :o) Två lotter till mig!
    Nu blir det till att hålla tummarna ;o)

    SvaraRadera
  14. Jag vill gärna vinna den fina singoallan! Tre lotter, tack!

    SvaraRadera
  15. Vilken snygg tunika! Jag är gärna med och tävlar! Har precis blivit följare och ska länka från min blogg... så tre lotter blir det tror jag.

    SvaraRadera
  16. 1 lott och så håller jag tummarna :)

    SvaraRadera
  17. Åh vilken snygg blus! Är för liten för mig men vill gärna vinna en större i ett annat tyg! Deltar med 3 st lotter!

    SvaraRadera
  18. jag màste vinna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag vinner aldrig, börja tappa hoppen!!!

    SvaraRadera
  19. Så utrolig FIN! Den skulle passe perfekt! Jeg legger deg i blogglisten min og lager link til konkurransen på siden min. Litt usikker på hvor mange lodd det blir...Håper på vinnerlykke!

    SvaraRadera
  20. Hej! Så roligt att du vill vara med i min lilla utlottning. Så hittade jag ju din blogg, och din otroligt generösa utlottning. Toppen är helt underbar!!!

    Har länkat från min blogg http://anvantonytt.blogspot.com/

    Kram, Outi

    SvaraRadera
  21. Jag är med!!! Gillar den skarpt! Hoppas jag vinner den!
    www.maria-hallsten.blogspot.com

    SvaraRadera
  22. Jaaa såklart jag vill vara med.
    En lott till mig.
    aina_persson[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  23. OMG självklart vill man vara med i denna tävlingen !
    är redan följare, så lägger till en bild med länk i min blogg, så vill gärna ha 3 lotter =)=)

    SvaraRadera
  24. Jag är med! Har länkat i bloggen,ska bara bli följare med.

    SvaraRadera
  25. Hmm...stl.36 är för litet dårå, men jag är gärna med ändå och nappar på barnklädsalternativet!
    Erövrar 2 lotter då jag länkat i bloggen också http://agataragata.blogspot.com/

    SvaraRadera
  26. Åh vilken underbar vinst! Jag vill självklart vara med och tävla! Tre lotter till mig tack!

    SvaraRadera
  27. Jeg gikk bare på besøk for å se og kommentere og dumper rett oppi din flotte gi-bort!

    OK, først ville jeg takke for hyggelig kommentar i bloggen min, og så ville jeg gi litt ros og si at du syr veldig mye fint!

    Og så vil jeg gjerne ha et lodd, siden størrelsen neppe passer den store og sterke (hi,hi) kroppen min så trekker jeg et lodd!

    Mvh Rockefår-Elisabeth

    SvaraRadera
  28. Jättefin topp! Så klart jag vill vinna! :) Synd bara att just den är för liten för mig. En annan spirea skulle inte vara dumt att vinna heller. Jag har ordnat länk och följare är jag redan så då blir det väl tre lotter till mig?

    SvaraRadera
  29. Jag länkar, och tar 2 lotter, och hoppas på tur :-) finfin tunika!

    SvaraRadera
  30. Jag länkar på båda mina bloggar och följer din oxå, tre lotter tror jag minsann! :-)

    SvaraRadera
  31. Jag vill gärna vara med och tävla. Jag tar tre lotter

    SvaraRadera
  32. åh, en sån där fast större skulle passa så bra på mej-Tycker jag :-)

    SvaraRadera
  33. Jag tävlar med 3 lotter... vill ha, vill ha...

    SvaraRadera
  34. Jättefin! Den skulle jag väääldigt gärna vinna!

    kawisen@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. JAg tävlar med tre lotter. kommentar, länk och blogglista!!!

    SvaraRadera
  36. Vilken fin hösttopp, den skulle passa perfekt! Hoppas vinna på min enda lott.
    lottalago71@gmail.com

    SvaraRadera
  37. Jag har fått ett mail av en deltagare och skriver detta inlägget för att h*n ska få delta. Ett lott tagen! =o)(det blir lite lättare att hålla reda på alla om jag har er här i kommentarsfältet..)

    SvaraRadera
  38. Jeg er med!! Vil gjerne vinne den fine toppen:)

    SvaraRadera
  39. Jag är med på tre lotter! Den här chansen kan man ju inte missa;) Singoallan är superfin!!

    SvaraRadera
  40. Vilken vacker topp!!! Klart man vill ha chansen på den! Är nu följare och har länkat till min blog:

    http://mangpysslaren.blogspot.com/

    3 lotter blir det visst då!

    SvaraRadera
  41. Jättefin, klart jag vill vinna!!!! Jag har blivit följare, och länkat här:
    http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2010/08/spirea-topp-fran-juvliga.html
    3 lotter alltså! =)

    SvaraRadera
  42. Hej jag vill gärna vara med i din utlottning, vilken underbar topp duktig du är!!! länkar också så 2 lotter tack!
    Ha de bra
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  43. Jag vill absolut vara med! Deltar med två lotter.

    SvaraRadera
  44. Vilken snygg vinst! Jag är med och tävlar med 2 lotter! Länkar från min blogg!
    Ha det gott!
    kram Margot

    SvaraRadera
  45. Vilken söt! Är gärna med och tävlar med 3 lotter.

    SvaraRadera
  46. Hej! Vilken underbar topp :). Jag är gärna med i utlottningen och deltar med två lotter (länkar). Kram/Annie :)

    SvaraRadera
  47. Jättefin topp! Jag vill vara med och länkar på min blogg, och kniper 2 lotter!

    SvaraRadera
  48. Hejsan!

    Vilken snygg blus! Vanligtvis drar jag stl 38 på tröjor, men jag tror nog 36/38 borde passa också, så jag anmäler mig till tävlingen :)
    I högra sidospalten på min blogg har jag bildlänkat till tävlingen. Jag lämnar länken uppe t.o.m. sista tävlingsdan.

    SvaraRadera
  49. Oj, har varit så dåligt uppkopplad att jag nästan missade din tävling. Är nu följare och har länkat så vill vara med på tre lotter.

    SvaraRadera
  50. oj vad fin! jag tävlar gärna med en lott. kram

    SvaraRadera
  51. Hejsan, tur att du la till att man kan få en annan strl, det behövs för min del;) Så nu kan jag vara med å tävla - 3 lotter för min del!

    /Lena

    SvaraRadera
  52. Tur för mig att jag såg det här den allra sista dagen, då kan jag också vara med med en lott. Toppen är ju väldigt snajdig.

    SvaraRadera
  53. Så fin sida du har! Jag måste skriva en kommentar och vara med på dragningen. Hinner nog inte lägga in din tävling på min blogg..

    SvaraRadera

Säg hej eller säg något om det jag gör, jag blir så himla glad för en kommentar! Era ord är guld värda!