lördag 21 augusti 2010

Och vinnaren är en bloggare i Finland!! Grattis Fröken Eko!!



Ja, nu har jag skrivit och dragit den vinnande lotten. Eller faktiskt så var det min stora dotter som drog den vinnande lotten. Fröken Eko stod det på den.
Så GRATTIS till hösten snyggaste topp Fröken Eko!! =o)) Hoppas att du ska trivas i den!!
Maila mig för jag hittar inga kontaktuppgifter till dig!

Det var himla roligt att det var så många som ville vara med på utlottningen, närmare bestämt 52 personer!! Så kul!! Helt klart ska det komma en ny Give-away ganska snart igen!! Det är bara att hålla utkik!
Sen väntar jag lite på att det ska lugna sig på jobbet och här hemma med nya rutiner och inskolning av lilla dottern. Det går inte så bra för henne så det är tufft för alla. Sylusten ligger lite på is just nu men lite dagis kläder till mina egna barn ska det bli idag, sen har jag några Spirea blusar som ska sys till shoppen samt en hallonröd velour Spirea klänning. Ser fram emot att få börja med allt snart!!
Ha det gott!

1 kommentar:

Säg hej eller säg något om det jag gör, jag blir så himla glad för en kommentar! Era ord är guld värda!