lördag 31 juli 2010

oj så mycket "bordesömnad" det har blivit..

Inte så himla roligt men det måste ju göras. Namnlappar, fästa trådar, igensydda vändöppningar, storleks och tvättlappar plus en hel hög med muddisar. 9 st närmare bestämt.
Jag tyckte att det kändes lite löjligt att skriva om en blivande bloggshop och sen bara ha typ tre plagg att sälja där så jag sydde upp dom 9 brallorna extra.
Det är ändå inte mkt som finns där men det fylls ju på så fort jag syr, å det gör jag ju varje dag.. =o))
Plus att man självklart kan maila och önska speciella saker. Inte säkert att jag kan genomföra alla önskningar men jag gör ett försök.
Jag kan säga vad det är jag sparar till för att förklara varför det inte kommer att finnas varken bodies eller tröjor i shoppen. Jag sparar till en Cover Pro med bandkantare som jag hoppas kunna köpa i höst så fort jag kan. Allt för att kunna sy ännu fler kläder.. ;o))
Ikväll eller imorgon ska shoppen offentliggöras. Ska ut och fota lite nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg hej eller säg något om det jag gör, jag blir så himla glad för en kommentar! Era ord är guld värda!