söndag 25 november 2012

Äntligen en halskrage!!

Kom på ett mönster inatt och avbröt min sovmorgon fastän bebisen sov som en stock.. Gick upp och ritade och kliptte. Sydde en liten bebiskrage till min lilla och sen den här något modifierade. Jag är nöjd med detta mönstret, och den är så skön också!
125 kr tar jag för dessa om dom ska ha snygg trikå på sig, bara i enkel fleece får det bli 100 kr istället.

Tyget är från JNY Design och fleecen från Ohlssons tyger. Den stängs med kardborre baktill.

3 kommentarer:

  1. Riktigt snygg! Har haft funderingar på att sy något liknande till mina busar men inte hunnit.

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg! Jag har också halskrage på planeringslistan, men huur hinner man allt?

    SvaraRadera
  3. ska det vara mot vikit kant i fram.hur långt.detstår ju att man syr från a-b,det går ju inte om det är mot vikt kant eller tänker jag fel?

    SvaraRadera

Säg hej eller säg något om det jag gör, jag blir så himla glad för en kommentar! Era ord är guld värda!